Hidroland

Parker Hannifin

A Parker céget Artur L. Parker fejlesztőmérnök alapította 1918-ban. Hidraulika és pneumatika termékei tették sikeressé, elsősorban az autóiparban. 1957-ben a Parker egyesült a szeleptechnikában élenjáró Hannifin céggel. Így jött létre a Parker Hannifin Corporation. 2001-ben a Parker 58 céget vásárolt meg, mára pedig már az egész világon jelen van.

Parker a világ legnagyobb mérnöki kihívásait oldja meg. Ez egy olyan felelősség, amelyet komolyan veszünk, és amelyhez többre van szükség, mint a világ legokosabb mérnökeire.

A mozgás- és vezérléstechnológiáink összekapcsolt portfóliója kritikus fontosságú egy tisztább és fenntarthatóbb világ megteremtésében.

A szükséges szolgáltatói hátteret az egész világra kiterjedő jelenlét biztosítja, amely az USA-tól Európán, Ázsián át egészen Új Zélandig terjedő, 200 gyártóegységből, 60 kereskedelmi irodából valamint 7500 független disztribútori hálózatból áll.

A Hidro-Land elsősorban teljes hidraulikus és pneumatikus rendszerek valamennyi összetevőjét kínálja.

Szerelvényeket, tömlőket, munkahengereket, tömítéseket, szelepeket, szűrőket, szivattyúkat, mérőműszereket.

Szakmailag elismert  munkatársaink segítenek ügyfeleinknek elképzeléseik megvalósításában.

Műhelyünkben elvégezzük a tömlők cseréjét, hibás alkatrészek javítását, szükség és igény esetén diagnosztikai mérésekkel támogatva.

A legmodernebb technológiával felszerelt Hose Doktor sürgősségi, mobil szolgáltatásunk a helyszínen végzi el a szükséges javításokat, tömlők cseréjét. Ezzel Partnereink időt takaríthatnak meg és költségeiket minimalizálhatják.

Parker Tracking System szolgáltatásunk. A PTS szolgáltatás igénybevétele esetén a hidraulika tömlők a világon egyedülálló webes alapú nyilvántartásba kerülnek, egy tartós kivitelű címkére írt 8 számjegyű azonosító alapján, amely a tömlők műszaki és származási adatait tartalmazza. Ez nemcsak gyors és pontos gyártást biztosít a tömlők cseréjéhez vagy a tervszerű karbantartáshoz, hanem a minőséget is szolgálja, mert ebben a rendszerben a tömlők élettartamával kapcsolatos adatokat is tárolunk, amit a Parker folyamatosan értékel és az értékelés eredményét a gyártmány fejlesztésnél felhasználja.

 

Felhasználóinknak a tömlő meghibásodása esetén elég telefonon bemondani nekünk – vagy a legközelebbi ParkerStorenak – a 8 jegyű azonosítót, és még a rossz tömlő leszerelése előtt indíthatnak kocsit az új tömlőért. Mire megérkeznek hozzánk mi kész tömlővel várjuk őket. Így a kieső üzemidő minimálisra csökkenthető, a termelés biztonsága pedig nő.